מאיפה קונים בתי מלון את המצרכים הטריים שלהם?

החוויה הקולינרית בארץ השתנתה פלאים בשנים האחרונות עם המודעות הגבוהה לטעמים, טריות המזון, תוצרת חקלאית בת השגה גם בלב המדינה. תל אביב היא זירה גסטרונומית שלא מפסיקה להפתיע ולרגש את בלוטות הטעם של התושבים והנופשים.
מלונות בוטיק רבים כבר הבינו את החשיבות הרבה של ארוחת בוקר ישראלית עשירה על בסיס אוכל טרי, מקומי, חומרי גלם שנבחרו בקפידה והם מרבים לרכוש את החומרים הדרושים למנות אסתטיות וטעימות בשוק האוכל בנמל. השוק מהווה מוקד משיכה לכל אוהבי האוכל ולכל מי שחשקה נפשו בהיצע מסחרר של חומרי גלם מירקות ופירות דרך שמני זית ועד נקניקים בעבודת יד.
מלונות בוטיק הנושקים לים ומציעים חדרים וסוויטות חלקם משקיף לנוף הים, לשקיעות הרומנטיות, מאובזרים עד הפרט האחרון, נוהגים לרכוש את החומרים לארוחות בשוק הנמל ולהכין מהם ארוחות בוקר לתפארת. הדרך האנרגטית והנפלאה ביותר להתחיל את היום עם ארוחת בוקר בניצוחו של שף יצירתי המותאמת לצמחונים ולטבעונים. בארוחה תיהנו גם מגבינות טבעוניות וגם מתחליפי חלב וכן ממגוון לחמים ללא גלוטן.

כל המטעמים המובחרים במקום אחד

אם אתם מעוניינים ליהנות מחוויית אירוח אקסקלוסיבית בוודאי תשמחו ליהנות  ממלון בוטיק בתל אביב כמו Sea Executive Suites המשתמש בחומרי גלם איכותיים וכן לבקר בשוק האוכל בו נמכרים המוצרים שהפכו ליצירות הקולינריות. מה מחכה לכם בשוק?
פירות וירקות – יש חשיבות רבה לטריות, לתנאי הגידול ולתחזוקה של פירות וירקות והמגדלים שמוכרים את תוצרתם החקלאית בשוק נבחרו בקפידה והתוצרת שלהם עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מפירות העונה תוכלו לטעום בדוכן הססגוני של האחים לוי מכפר ויתקין, גם בדוכן המושקע של אורי רבינוביץ’ ממושב צופית תיהנו מגודיז טבעיים כמו גזר בוכרי שטעמו מזכיר שורש סלרי והטקסטורה שלו כשל תפוח אדמה וכן מזן מיוחד של תפוחי אדמה דרום אמריקאיים ובטטות קטנות ומתוקות ובעונה מתות שדה מתוק במיוחד בטעם של פעם. אם חיפשתם תוצרת אורגנית, תוכלו למצוא את מבוקשכם בדוכן של שדה ירוק.
לחמים ומאפים – אין ארוחת בוקר מנצחת במלון בוטיק בלי לחמים. בשוק הנמל נציגויות של מגוון בתי מאפה ולחמים בעבודת יד. בין היתר, מאפיית לחמים של אורי שפט המייצרת כ-30 סוגים של לחמים שונים בעבודת יד תוך התמחות בלחמי שאור ולחמי שיפון צפון אירופאיים.
דגה טרייה – כעיר חוף, תל אביב היא הלוקיישן האידיאלי לטעום תוצרת מהמעמקים. בשוק הנמל ממתינים לכם דוכנים המתמחים בדגים, ביניהם חנות הדגים פישנזון של עמרי לוטן, מגדל דגי בריכות וחברו עדי בלק בקיבוץ מבוא חמה. השניים מוכרים דגי מאכל איכותיים.
חלב ולעניין – הגבינות אף כוכבות של כל ארוחת בוקר בוטיק. ניתן להתרשם מקולקציית הגבינות בדוכן La Fromagerie בו מאות סוגי גבינות מהשווקים המובילים באירופה מגאודה מיושנת דרך צ’דר אנגלי ועד גרוייר רזרב. כמו כן, נקניקים, פסטות בעבודת יד ופטריות כמהין – החיים הטובים זה כאן.
להרגיש כמו בצרפת – היופי של נופש בתל אביב הוא שמדובר בחופשה בעיר קוסמופוליטית שמביאה את ההווי השוקק של ניו יורק באדפטציה ים תיכונית ומי שרוצה לטעום מאירופה הקלאסית יוכל לעשות זאת למשל בדוכן השרקוטרי בו נקניקי גורמה – בשר כשר מיובא מדרום אמריקה לצד פטה נקניק, מאפים עם נקניק, הודו ממולא ועוד מטעמים.

לפניכם מספר טיפים איך ליהנות מבילוי בשוק הנמל:

לטעום תוך כדי תנועה – אפשר אומנם לשבת באחת המסעדות בשוק או בסביבה ואפשר גם לרכוש ממגוון הדוכנים ולטעום כפי שנהוג בשווקים התוססים של אירופה. לשאול בכל דוכן מה הפייבוריט ומה ההמלצה כך שתטעמו מהטוב ביותר.
מטעמים הביתה – אם תרצו מזכרת בטעם של עוד מהחופשה במלון בוטיק (להרגיש בוטיק גם בבית) רכשו מטעמים אהובים הביתה ושימו לב לשמירה על המוצר עד ההגעה הביתה.

תל אביב פותחת את התיאבון וחופשה מנצחת בעיר משלבת בין אירוח במלון בוטיק לחווייה קולינרית אותנטית.